Antsla Gümnaasiumi 5.a ja 5.b klasside õpilased meisterdasid kunstiõpetuse tunnis ja viisid läbi taaskasutus-teemalise klassiõhtu. 

Kliki piltidel, et neid suuremalt näha!

Siin on kunstiõpetuse tööd, mille tegemisel on lähtutud taas- ja korduvkasutuse põhimõtetest. 

Mahlapakist rahakott, paberi ribadest pesad, munakarpidest jõulukuused


Muljeid klassiõhtust:

 Klassiõhtu teemaks valiti seekord, taaskasutus ja korduvkasutus. Me pidime endale tegema kostüümid, kas siis taaskasutuses või korduvkasutuses. Kõigil olid väga vahvad kostüümid!:) 

 Natuke siis korduvkasutusest ja taaskasutusest. Korduvkasutus on vanade riiete ja esemete mitmekordne kasutus. Taaskasutus on vanadest riietest ja esemetest uute asjade tegemine. Oma kostüümide tegemisel sellest lähtusimegi. 

 Meie klasside peale olid kõige populaarsemad vahendid kostüümi tegemiseks kile ja prügikotid. Vahenditeks olid ka: vanad kardinad, vanemate riided ja asjad, ajalehed, linasest kangast vanad riided, penoplast ja ka mõni parukas. Kõik pidid ka käima klassi ees ja oma kostüümi tutvustama ja sellele nime mõtlema või siis endale. Näiteks ühe kostüümi nimi oli „Vanaisa vanad püksid“, see koosnes issi vanast pidzaamast ja teise nimi oli Miki, tema kandis prügikotist tehtud kleiti. Kostüüme eristasidki nende nimed. Meil olid veel: robot, printsess Talumees, põder, Barbie, Robin Hood, tasuta Ropsioksekott jt.
 
 Me mängisime ringmänge. Esimene mäng oli edasiistumise mäng, teine oli pilgutamismäng, kolmas oli kotimäng, neljas oli ka koti mäng. Need kotimängud olid väga naljakad. See käis nii: muusika mängis, kott käis ringiratast käest kätte, kui muusika peatus, siis see kelle kätte kott jäi, pidi sealt võtma ühe riideeseme ja selle endale selga panema aga eseme pidi kotist võtma silmad kinni. Üks mäng oli veel - see oli nöörimäng. Seal pidi silmad kinni läbi lõikama nööri, mille otsas oli mingi asi (nt: pastakas, marker, padi jne), selle asja saime endale. 

 No ühesõnaga – KLASSIÕHTU OLI - MEGAHÜPERSUPERHÜPERSUPERMEGA VINGE!!! :D 

5.a ja 5.b klasside õpilased ja õpetajad:

Kadi AripmanMarten HernitsKarl-Erik KeerovKristjan Hinn
Kevin Hass 
Kevin Kristian Kallas 
Karis Ilves 
Kalvin Klaar 
Marko Kannimäe
Roberta Lahesoo 
Daniel Kivi 
Maarja Liba 
Kevin Lindlaan 
Elar Lihten 
Laura Lääts 
Allan Liibert 
Joel Meeks
Diana Liiv
Mariette Pruuli
Helily Nummert 
Kristina Siska 
Aigar Paal 
Thomas Egor Soe 
Ketter Põder 
Liis Tõntsel 
Reelika Turnas 
Annika Õlijas 
Laura Vassiljev 

 Lisainfo: http://www.antslakk.edu.ee/galerii/oppetoo/Taaskasutusjakorduvkasutus/ 


Lisaks õpetajale saatsid ka mitmed õpilased ise enda muljeid ja pilte.

Aigar Paal, 5.b:

Ma tegin enda roosa kleidi kaardinadest ja linadest.Mul oli seljas kasutatud krooni pea peal. mina ka kandsin tantsimiskingi jalas ning laua kate oli juusteteks. selise kostüümiga saab käia karnevalil ja kadrisandis.


Elar Lihten, 5.b:

Kasutasin roosat kübarat mütsina, püksid olid punased sukapüksid ja punane kleit.


Helily Nummert, 5.b:

 Meil oli üks klassiõhtu mille teemaks oli korduv- ja taaskasutusest. Klassiõhtul oli lõbus, mõnedel olid kostüümid korduvkasutus asjadest, mõnedel oli lahedad, imelikud, naljakad ja mõnedel lihtsalt ei olnud. Mõned kasutasid kilekotte, mänguasju, vanu riideid. 

 Siis kui kõik jõudsid klassiõhtule pidid kõik tutvustama, kes ta oma kostüümis oli. Seal tutvustas end põder, printsess, perenaine, ema, punane preili, ajalehe tüdruk jmt. Mulle meeldis kõige rohkem printsess, sest ta oli tegelikult poiss, ta oli pool päeva olnud printsessi kostüümis ja ta oli väga naljakas. Kui kellelgi hakkas tulema nälg peale sai ka süüa ja juua.

 Me mängisime mänge, kus oli klassiõhtu teemaga seotud. Esimeses mängus oli kott kus olid igasugused sallid ja mütsid. Kui muusika käis pidi kott käima ringi, aga kui muusika pandi kinni, see inimene kelle kätte jäi kott pidi ta panema sealt seest midagi oma kehale. Mäng lõppes siis kui kotis polnud enam salle ega mütse. Õpetaja tegi pilte nendest kelle küljes oli kotist midagi. Teine mäng oli pilgutuse mäng. Komas mäng oli peaaegu sama mis esimene mänguga, aga nüüd oli riietega, lõpus tegi õpetaja uuesti kõigist pilte. Neljas mäng oli teemaga seotud, oli üks nöör millel oli igasugused asjad kinnitatud peale nt: laste mänguasjad, nukud jt. Kõigile pandi silmade peale salli, et ei piiluks või näeks, siis keerutati ja anti käärid, kui lõigati maha saadi endale kui ei saanud siis sai uuesti proovida. Klassiõhtu lõpus need kes said aitasid koristada.

 Mõnede päevade pärast õpetaja näitas kõiki tehtud pilte. Kõigil oli lõbus ja mõnus olla klassiõhtul. 


Laura Lääts:

Need kostüümid on tehtud prügikottidest ja vanadest kasutatud asjadest. Need olid meil seljas meie klassiõhtul ja ma lisaksin ka veel, et need olid väga mugavad ja ägedad :)


Laura Vassiljev, 5.b:

Mina kasutasin musta prügikotti, mille peale oli tehtud teistest kilekottidest lipsud ja ribad ning peale panin musta vöö. Seda prügikleiti saab kasutada karnevalidel ja muudel lõbusatel kostüümi pidudel.


Laura ja Ketter, 5. klass:

 See on tehtud vineerist, kruvist, puust nupudest ja kaunistused on kleepuvast paberist, graffiti vävidest, valgendajast. Seda kasutatakse mängimiseks. 


Liis Tõntsel ja Ketter Põder, 5.a ja 5.b:

 Liis: Minu kostüüm on tehtud kahest erinevast kardinast ning nad on kokku õmmeldud. 
 Ketter: Minu kostüüm on tehtutud suvekleidist ja ajakirjalehtedest mis ei põle ahjus nagu ajaleht. Need ajakirja lehed on kinni pantud klammerdajaga. 


Roberta Lahesoo, 5.b:

Mina tegin oma riided prügikotist sellel eesmärgil, et protestida Eestis prügikottide kasutamist.


Tagasi kõikide võistlustööde juurde